onsdag, mars 10, 2010

Nytt inlägg

...en dag som denna ska vi försöka få ner lite ord..

Vad händer på dagarna här...ja inte så mycket kan jag säga...Har fått väldiga känningar utav mitt knä som ska under kniven om 2 veckor. Helgen har varit hemsk, precis som om man har två knä på ett så stort har det känts =( och bara maler hela tiden, inget kul..
Så så att säga så känns det lite skönt att man har en operation att komma till och ska försöka få det löst på ett eller annat vis.
Som ja sa hemma häromdagen ,är precis som om nu lever knät in i det sista innan de kommer "nytt".

Annars?

Helgen ska vi spendera på kusten, ska bli kul , har inte varit där nere sen..hmm..jul tror jag =/ Vi ska fixa lite med nya bussen , satt o pratade om det igår att det går väääldigt fort här nu, mycket som händer och snart har vi första tävlingen , valborgshelgen blir det...Okej det kanske är ett litet tag dit, men när man har helgen uppbokade i april så går det ganska fort så att säga...

Idag ska jag ner o beställa mina nya brillor, äntligen har jag bestämt nu =)

Vad ska ni hitta på en dag som idag, Onsdag, mitt i veckan o lilla lördag =)

1 kommentar:

  1. Vi har haft besök å¨förmiddagen och i eftermiddag har vi kört Ester till sjuka.

    Inte roligt att du har så ont, hoppas allt blir bra efter operationen

    Kram!

    SvaraRadera