onsdag, mars 03, 2010

mitt i veckan...

...jajamensan, eller lillalördag kan man ocå säga..

...hua idag har verkligen varit en dag som jag har tagit vara på...

Ska jag rabbla upp, hihi...

...Jobbade 8.30-13.00...
...Hem,
...In i duschen.
...Efter det ner till stan, in på arbetsförmedlingen o kolla försäkringskassan,
...In på Guldfynd (kika lite på vad som kan tänkas till svärmor i 50års present),
efter det upp till expert,
...Till teamsportia (fyndade, först check på 50:- sen 20% rabatt)
...ÅÅ nej, sen var det tandläkarens tur..Men det gick bra, ska dit om ett år igen ;)
...Efter tandis så var det specsavers som gällde, ska kika ut nya glasögon (skulle få två par för ett pris),
...Sen var det önska (köpte grejer som ska levereras ner till kusten)

Å kan ni tänka er att jag hade inte mycket tid på mig, för jag var nere i stan ca 14 o skulle vara hos tandläkaren 15.10...
Men ibland ska man ha en sådan här dag o jag fick tag på allt som jag skulle ;)

En stor orsak kan vara det helt underbara vädret som har varit nu i två dagar och som ska fortsätta sägs det =) JIPPI....

1 kommentar:

  1. Oj vad du har hunnit med, och jag håller med allt blir så mycket lättare när solen skiner. Hoppas solen skiner lite mer på mig och min familj i all vår otur :P

    Kram

    SvaraRadera