söndag, mars 14, 2010

Det går framåt...

...jajamensan det gör det verkligen

...denna helgen känns verkligen som man har tagit vara på tiden , har kommit ganska långt i bussen, nästan klart med det där "lilla" som måste göras...

Jag fick målat o lackat i lastutrymmet i bussen, klippt till nya gardinbitar som ska sys, tackar mamma för hjälpen som ska sy dom =)
Sen som ett plus tog jag bort alla dekaler som satt på bussen, egentligen skulle min bror göra det, men jag tänkte jag gör ett försök och samtidigt hade jag nåt att göra under tiden färgen torkade. Broder får ta efterarbetet istället, hihi...
Med värmepistol och en nagel så gick det hur bra som helst, dock hade dekalerna inte suttit så länge och sen lite tunnare plast och små saker gör att det ibland går lättare.

Rött och Svart är ett självklart val med tanke på vad det är för färg på lilla racern =)

2 kommentarer:

  1. Se där vad ni har legat i. Skönt att få åka hem till familjen lite.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du e så redig och står i :) inte ofta du ligger på latsidan va? ;)

    SvaraRadera