måndag, mars 29, 2010

Helgen förbi...

...det kan man verkligen säga...Även fast det var få gånger man var utanför dörren så var det skönt o känna av lite vårluft. Har ju inte gjort det sen tidigt i onsdags förra veckan.

Helgen har gått bra tycker jag väl, magnus är en ängeln, han fixar o donar till mig =) Har haft fruktansvärt ont, men skönt att lägga på ispåsar emellanåt, har fyra stycken som jag varierar med. Tänk att kallt kan ta bort så mycket smärta, helt otroligt.
Sen varje kväll så ska jag ta en spruta för att hindra mig o få proppar i benen, lite sådär obehagligt tycker jag, men inget farligt. Ett litet stick sen är det klart, hmm...Det är lätt för sjuksystrarna att säga..
Nä men det går faktiskt ganska bra!!

Till all smärta i knät så fick jag syn på igår när jag skulle krypa ner att jag var alldeles blå-och rödsprängd på utsidan av knät och i knävecket...första tanken var , jaha en blödning till detta oxå, jippi...NOT =(
Å mycket riktigt, det var en liten blödning, men inget sådär jag behövde oroa mig för så länge inte det blev mer utav det o väldigt ömt på punkterna. Då skulle jag höra av mig igen. Kunde hålla i sig så i en vecka..Tur man inte har kortkort på sig här hemma, inte så snyggt att visa, hihi..

Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar