måndag, mars 01, 2010

Inte nog...

...nä det kan man säga att snön inte har...Idag var det dags igen när man titta ut, men känns som om det är mycket mer blötsnö i detta som kom inatt/morgonen..
Vi sa ändå här hemma igår..det är ju typiskt nu när snön har börjat att försvinna så är det klart att det ska komma lite till och ställa till det i trafiken =(

Hade jag inte skullat på synundersöking idag så hada jag bäddat ner mig i soffan o inte gjort någonting..hmm...Nä nu får det vara slut på snön... Våren är JÄTTE VÄLKOMMEN =)

Måste bara berätta att mitt i all snön, veckorna innan operation (23 dagar kvar) så är det bara att inse att man kanske har gjort ett väldigt bra jobb som kommer att avlutas den 15 augusti..
Kika gärna in på http://www.superkart.nu/ och läs på framsidan, rubrik "senaste nytt om the race legends på anderstorp". Tror ni jag kan ro detta i hamn =/ ?
Men visst blir man glad när man hör att man gör ett bra jobb o lägger ner kvällar/helger på att fixa och dona så att slutet ska bli bra.
Är det då man kan börja att sträcka på sig och ge ett litet leende?

1 kommentar: