torsdag, juli 02, 2009

Varmt!!!

Kan man verkligen säga att det är, hett är det ute.Inget syre för fem öre nu på två dagar. Men igår brakade det lås här i Värnamo, lite iaf.
Men det var så lite luft kom in över som kunde fläkta armhålorna, hehe.. Nä det var hemskt, hellre då en solig varm dag o luft än en dag som allting står stilla.
De räckte bara att barnen på jobbet rörde sig någon cm så var det svettiga o varma.

Annars är allting bra här på smultronvägen , förutom ett ont knä då. Men jag får väl stå ut tills läkaren ringer mig den 22 juli. Fick vänta några veckor som ni ser innan jag fick teletid,men det är ju semestertider.
Den som bekymmrar mig lite är att jag har väldigt ont där jag sökte läkare för. Då kan man fråga sig, var där något på menisken som han sa eller bara klippte han till den igen o sen klart såg han att korsbandet var dåligt, såg t o m jag, fast man hade fått en del i kroppen. Men men det är väl bara att bite ihop helt enkelt. Åker till Beligen på Onsdag, Magnus ska tävla helgen som kommer den veckan.
Tittade på vädret innan o ja det såg ganska lovande ut. Just nu var där mellan en 25-30 grader, lite åska o moln. Så ja det kan nog bli vilket som.
Helgen som kommer blir till att göra klart lilla bilen för att lasta i början på nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Hehe, sen fick ju jag vara liten igen också... ;) Hoppas ni får sol men inte för varmt i Belgien. Kör hårt! Ses, det ska vi. Kram

    SvaraRadera