måndag, juli 20, 2009

Första dagen...SEMESTER!!!!

Japp, äntligen. Nu är det SEMESTER!!!!....=)
Vädret kanske inte det bästa för tillfället, men just nu skiner solen iaf. Helgen har varit lugn, var hos Magnus kusin i lördags. Åkarp var stoppet.
En liten bebis på 1,5 månad fick man lukta lite på o mysa med ;) aldrig fel. Ett gammalt hus om verligen är helrenoverat, jättefint. Tyvärr fick jag inte med mig kameran , så tyvärr inga bilder i detta inlägg heller...Hmm..det får det bli ordning med.
Annars så hände inte så mycket igår, tog dagen som den kom. Gjorde om lite i vårt lilla rum, flyttade bort en skinnsoffa som hamnade för stunden i vårat förråd. En fotölj kom in istället i rummet.
Anledningen av att det gjordes om lite, var att vi ska hämta ett gammalt linneskåp som är från farmor o farfar, de kommer att hamna i sovrummet. Därför blev det lite omändring i hemmet. Men aldrig fel...*ler*

På onsdag åker vi ner till kusten några dagar, ska bli skönt. Men som alltid, man hoppas ju självklart på bra väder. Innan på morgonen kommer min läkaren ringa mig ang mitt knä som inte är bra än, sådär 2 månader efter operationen =(, får se vad han säger om det.

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar