tisdag, juni 02, 2009

Tisdag 2 juni....

Håller med Bettan, nu får jag allt uppdatera o skriva hur det går med mig ;) Har inte riktigt orkat o sitta här, lite bökigt med ben upp o obekvämt o grejer...
Men nu så sitter jag här med en kopp the bredvid mig...så nu ska jag väl få ner några rader för er att läsa.

Ja vad har då hänt sen sist jag skrev, inte mycket kan jag tala om. Hela torsdagen låg jag i sängen, var jobbigt att skriva på datorn förstår ni, hmm.. Skämt o sido. Det var dagen efter operationen, allt som man fick i kroppen på op dagen hade gått ur mig, orkade inte göra någonting...Fredagen var väl lite bättre...Helgen från lördag middag till söndag em tillbringade jag o Magnus hos mina föräldrar. Varmt o helt underbart väder, o fortsatt fint i början på veckan, igår var helt otroligt ute, det rörde sig ju ingenting, igår var en jobbig dag. Helgen var då ganska lugn, gjorde inte så mycket, umgick o åt god mat. Passade på att ta några bilder på mor o fars trädgård, slänger in några här.









Igår var jag en sväng på jobbet o hälsade på. Den lilla biten bort som jag har till jobbet kändes som en evighet, gick ju inte lika fort som jag brukar o klart då blev det varmt i solen. Men det gick o jag kom fram. Avd 1 o 4 hade planeringsdag så det var lugnt där borta, vi satt o pratade lite o sen fikade vi. När ändå jag hade kommit dit så stannade jag ett par timmar, samtidigt kunde jag vila mig, var helt färdig när jag anlände fram, likadant när jag kom hem. Så då var det viloläge i sängen som gällde.

Annars så händer inte så mycket, ska hämta inbjudningskort idag till min svärfars 50 års kalas. Har erbjudit mig o fixa ihop alla kuverten , har man nåt o fördriva tiden med någon dag. Sen ska vi ikväll till Magnus kusin o låna lite filmer. Skulle varit där igår, men han skulle till värnamo o bugga =)













Ha en fortsatt bra dag i det härliga vädret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar