lördag, juni 13, 2009

Projekt Toalett...

Ja då var det daga att uppdatera med bilder på projekt toalett =) Låter kanske inte så "skit" intressant...men tänk er ändå vad lite färg kan ställa till det, ta vara på gammal o sätt lite färg o få nåt alldeles nytt...


Före




Efter


Där var dom...hmm..ska jag lägga in på nya toalettsitsen oxå..hehe...Hmm..jo det gör jag. Här kommer den...




Ja vad ska man säga mer än att jag är jättenöjd, eller vi kanske man ska säga, Jag o Magnus ;) För liten peng kan man få det ganska fint också, man behöver inte slänga ut tusentalskronor för att förnya lite, hihi.

Annars har det varit ganska lungt de sista dagarna på veckan. I Fredags var jag en sväng på jobbet, det var kul o komma tillbaka o träffa de små liven igen , när jag var där första besöket efter operationen så hade stället planeringsdag o då ej några barn. Man fick en del goa kramar o kommentarer utav barnen när man tittade förbi. Så på måndag börjar jag igen efter gått hemma i 2,5 vecka. Knät känns ok men inte mer, har fortfarande lite ont, lite oroligt på nätterna som jag snart hoppas lägger sig. Pratade med sköterska i torsdag då jag blev ombedd att ta inflamationshämande i några dagar o sen om det blir bättre.
Men som hon sa, det är ju bara 2 veckor sen du gjorde operationen, o klart det är ju inte så längesen.

Idag har vi varit en sväng o Jönköping hos Magnus superkart konkurrent o pratat lite...Imorgon ska det bli mysigt, åka o titta på bebis =) Jippi..

2 kommentarer:

  1. Svart och vitt blev det väl för att jag ska lära mig hur målflaggan ser ut...

    SvaraRadera
  2. Det blir ju riktigt bra! Jag gillar också när man kan förnya sitt hem utan att slänga ut tusenlappar.

    Vi ses i efter middag och tack för den fina kommentaren det värmer=)

    Kram

    SvaraRadera