tisdag, juni 09, 2009

En helt vanlig dag..

Man kan väl nästan säga så att det är ja. En helt vanlig tisdag, de som går i skolorna runt omkring räknar nog ner sina dagar. En del ska försöka ta sig ut i arbetslivet o en andra ska ha vanligt sommarlov, härligt.
Ja jag är hemma denna veckan oxå, opererade ju mitt knä den 27 maj. Dagarna går o det tar sin lilla tid, bättre sent en aldrig. Det har väl gått både fram o tillbaka o upp o ner kan man väl summera dagarna. I slutet på förra veckan så släppte jag tejpen på benet o ja det såg bra ut, lite svullet fortfarande o ömt, men då var det o i för sig bara en vecka efter op. O i början på denna veckan har jag tänkt o släppa krykorna mer eller mindre, ska man någonstans så får det ta längre tid än vad det brukar. ( Man är ju hemma hela veckan , hihi). Nä skämt o sido, jag tar en dag i sänder, ska börja jobba på måndag o jag hoppas att jag kan komma igång, känns som om man har varit borta en evighet o missat en massa med barnen.. Tror jag får ta o gå bort o hälsa på i slutet på veckan så man vet att man hittar dit igen ;)

Annars så händer inte sådär jättemycket...eller vänta...ska lägga in några bilder...Är jättenöjd med slutresultatet...

Före..


Efter..


Javisst kan man förändra lite med kakel, helt otroligt....Detta är inne på vår toalett, mer bilder kan komma på lilla projektet =)

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Det vore roligt om du kom och hälsade på. Men kom inte på Torsdag för då är jag ledig:) Hoppas benet vill att du ska börja jobba på måndag.
    Ha det bra!
    /Hjortan

    SvaraRadera