torsdag, juni 18, 2009

Midsommar!

Hmm, dagarna går fort när man har roligt!!
Jag har börjat att jobba efter min sjukskrivning, känns både ja o nej. Kul att komma igång med jobbet igen, men känns lite sisådär med knät. Jag äter fortfarande inflammationshämande tabletter denna veckan ut sen får vi se.
Dock bara 3 veckor sen som jag operereades. Jag tar en dag i sänder o se hur det går, men fortfarande försiktigt vad det gäller saker. Känns mer när man har jobbat en hel dag en att bara har jobbat en halv eller några timmar...
Vi hade midsommarpartaj på förskolan i tisdags em/kväll..då var man igång o dansade med barn o föräldrar, kände på kvällen sen när man kom hem att det kanske inte vart det bästa så tätt efter...men hallå...man måste ju visa sin bästa sida..hehe..
Men ska man summera veckan så har det gått bättre än förväntan, skönt som sagt o komma igång o göra nåt, var drygt de sista dagarna att gå hemma, men ändå skönt o få dedär sista dagarna på sig hemma.

Midsommar imorgon sägs det ;) ja självklart, vädret pratar vi inte om efter som de inte har lovat helt fint väder. Dagen ska vi fira på öa (Häradsö) hos våra vänner Mattias o Sandra. Äta o dricka lite gott med trevligt sällskap.
- Sandra! Jag har gjort ananaspajer nu så det ska räcka =P kanske t o m kan finnas kvar till dagen efter.
Toppar med glass o de goda röda jordgubbarna!

TREVLIG MIDSOMMAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar