onsdag, maj 20, 2009

Låter bilder få tala till en början med...

Jag låter som sagt bilder få tala först, kommer mer text om det senare. Men jag kan säga att det var absolut ingen resa som jag ångrar. Kan gärna åka tillbaka till Tjeckien får att få se mer utav själva landet. Helt fantastiskt kan jag säga. Jag själv kunde inte tänka mig att det var så som det var där nere.
Berg, o en massa skog. Men väl där nere fick man reda på att det är många som åker dig o klättrat i berg m.m.
Vill ni se resultat från helgen o lite sammanfattning, gå gärna in på http://www.jonasson-motorsport.nu/ eller klicka på länken i vänstra delen av bloggen där ni oxå kan gå in under galleri o titta på racebilder från helgen.
Här på bloggen slänger jag in lite bilder på dit o hemresan så får ni se hur fantastiskt det är.











































2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har haft en härlig resa. Hoppas att det gick bra för Magnus.
    Kul att få se lite bilder från resan.

    ha det gott och kram

    SvaraRadera
  2. Ingeborg.jonasson@telia.com21 maj 2009 kl. 12:21

    Vilka kanon bilder. Förstog att det var en bra resa ni gjorde. /Kram Inga

    SvaraRadera