tisdag, maj 12, 2009

Imorgon bär det iväg...

Dagen D börjar närma sig nu. Imorgon åker vi neråt trelleborg för att sen ta lilla färjan till Rostock. Allting börja närma sig slutet med packning o dylikt. Ska till garaget ikväll o lasta bussen, sen är det det där lilla som ska in imorgon innan vi åker. Väskor med kläder, maten m.m.
Annars så är det lugnt, tittar ut genom fönstret o ser att idag är ju en fin dag, solen skiner o ja skönt tror jag det är ute oxå. Har inte varit ute än , börjar jobba kl 11 idag, gott...Ta vara på tiden o går här hemma o småplockar lite så man inte har så mycket i sista stund.
Vädret nere i Tjeckien kan bli båda delar, sol, bra grader, regn...så ja tyvärr kan jag inte säga hur vädret blir till helgen, det ändras hela tiden. Men sist jag kollade (igår) så såg det ur att bli ganska hyfsat faktiskt, inget regn var i närheten då. Kanske inte så mycket sol, men det var mellan 15-20 grader ändå. Det kan nog bli väldigt blandat ;) Kläder efter väder, hihi..
Känns som om jag inte har så mycket att skriva om just nu, utan kan nog bli mer när vi har kommit hem.Har vi tur så finns det trådlöst dit vi ska o klart då kanske det finns lite tid att sätta sig ner o blogga lite därifrån. Vi får se!!!
Å lilla Bettan,håll ut till vi kommer hem, har gissat mellan den 21-25 maj, hehe... Nä skämt o sido han/hon, den/det kommer när han vill ut helt enkelt. Men jag kan tänka mig att det är en mor som vill snart =)
Skulle det ske nåt under vi är iväg så LYCKA TILL gumman...o ett GRATTIS i förskott =)

Ha det gott alla så hörs vi när vi är hemma igen, eller som jag sa har vi tur så kanske det dimper ner några rader i bloggen från ett varmt tjeckien...

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det riktigt bra. Passa på och njut riktigt av ledigheten.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har haft det riktigt skönt på er lilla resa och att allt har gått bra.
    Ha så kul på jobbet idag ;)
    Sköt om dig. Kram

    SvaraRadera