tisdag, oktober 27, 2009

Måndag, Tisdag

Vad ska man säga, snart är det JUL ;)
Men nu först börjar det mörka på kvällarna, börjar redan att mörkna vid fem på kvällen, hmm..Men men så är väl året...Det mysiga nu är att man kan ta fram ljus o tända o ha det mysigt varje kväll nu och det är aldrig fel.
Helgen var lugn, var uppe på Ikea o köpte säng, ja jag vet det är en sån som typ hela Sverige har =P Men jag tycker den är snygg o enkel design o sen passa den med det andra som vi har inne i sovrummet...Snyggt om man har samma stil på det hela...
Måndag, Tisdag har jag varit hundvakt åt lille Alice, en riktigt liten livsnjutare, o säger inte så mycket som BU, hihi...Natten till idag har jag haft henne liggandes bredvid mig nere vid fötterna, hela natten, kan ni tänka.
Sen när Magnus gått till jobbet, reste hon sig lite o kikade åt hans plats o insåg ganska snabbt att där var ju ledigt på hans kudde nu...

ÄLSKAR DIG MAGNUS....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar