tisdag, oktober 20, 2009

Hemma igen...

Hemma igen efter en liten resa i Tyskland...Hockenheim Ring var stoppet denna gången, en helt fantastisk anläggning, men hade kanske tänkt mig lite mer "större" om man säger så..Är ju dock en bana som Formel 1 kört på o sen till helgen som kommer så är det DTM final med Mattias Ekström...o ja det är ett STORT evenemang.

Resan både dit och hem var utan problem, fina vägar o vägarbetena som var i sommras hade minskat nåt enormt så som trafiken...Märktes att det inte var säsong nu...

Så hur gick det då undrar ni?? Gå in på http://www.jonasson-motorsport.nu/ o läs vet jag =)
Annars så fortsätter livet att leka, denna veckan kommer jag att spendera hemma, ja jag kanske tar mig utåt lite iaf, synd o sitta inne hela dagarna o bara glo. Imorgon em ska jag vara hundvakt några timmar, skönt o kunna ha lite sällskap på dagarna o framförallt fördriva tiden ,hehe... Sen är det inte mycket som står på schemat..händer inte så mycket idag kan jag säga..känns rätt sleten efter resan...men vi hade det väldigt trevligt får jag säga...Sen är det ju alltid kul att komma iväg en liten sväng utanför sveriges gränser =)...

Ps: Andrew...jag får gratulera, även med en tävling kvar så gick det ju vägen för Button ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar