torsdag, oktober 01, 2009

Glömde ju =/

Hade ju inte så mycket o skriva om som jag i sista inlägget...Men jag i måndags var ju hos sjukgymnasten för andra gången...Å hur gick då det undrar ni??
Hur ska man summera, hmm...kanske såhär...Alla övningar som jag fick första gången har inte varit så genomförbara, några har gått o andra har inte gått p g a att det har gjort så ont...
Oj, säger sjukgymnasten, du har så ont!!
Tydligen så det minsta lilla belastningen så klarar jag inte av det...så ja jag ska vara glad att jag klarar igenom mina arbetsdagar om jag säger så...hmm..Men gör jag det???
Läkaren kommer att ringa mig den 12 oktober för att höra hur det har gått...men bl a sjukgymnastiken o hur jag klarade av kortisonsprutan...Å ja som jag sa då innan, den hjälpte kanske 2 dagar efter men sen var det förnitå...
Min sjukgymnast sa då bl a att han rekommenderade att jag tog en till men sen vara "sängliggande" i två dagar för att det kortisonet riktigt skulle göra sin verkan....Det är bara till att ge läkaren förslag o se om det funkar...Sen var det att han ville jag skulle ha nåt som belastade mig på jobbet, för när jag kommer hem så orkar jag inte göra mina övningar för jag har så ont...Hmm..ja ni hör...Det är ju inge bra =(
Hade kanske inte sagt nåt om man var en 80 år gammal tant som gick lunkandes fram, men jag är då ju inte det...En tjej i sina bästa år..haha...

Tjejkväll på stan idag...passade på att köpa nåt åt mig, tyckte jag var värd det =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar