fredag, april 24, 2009

Strålande sol...

Hmm, ja vad mer kan man begära nu när det varit så fint ett tag. Helt underbart ute o bättre ska det bli till helgen har jag sett o kanske t o m en bit in på nästa vecka, gott =) Men en är det kallt på nätterna o mornarna, inte riktigt "vårnätter".
Denna veckan tycker jag har gått som en raket, helt plötsligt så var det fredag o helg ledig kan man ju säga. Jag sluta tidigt idag så man fick ju en liten halv dag till på köpet, hehe...
Så vad händer, jo det är lite förberedelser till Magnus o min lilla resa i mitten på maj till Tjeckien, ska bli riktigt kul , har aldrig varit där innan. Så i Onsdags var vi o hämtade nya jackor www.wideoutlet.se o sen bar det vidare till tryckeriet. Så ja innan våran första tävling skulle det vara klart...så man kan ju alltid hoppas på det bästa.
På kvällen mitt i veckan så kom lilla Nogger, ska vara hundvakter nu i ca 1 vecka, kanske lite längre, vi får se. Just nu ligger han nedanför mig o sover,schhh, bäst o vara lite tyst på tangenterna så han kan fortsätta sova, hihi.. Så man kan ju säga att det är riktigt härligt promenadväder, var uppe i skogsfållan en sväng innan när jag hade slutat, riktigt skönt.
Nogger gick o nosade, det var ju en massa nya dofter överallt...
Annars är det lugnt, ska ner till kusten denna helgen till mor o far. Åker imorgon lördag denna gången, ska ner o hämta Magnus fälgar som min bror har gjort iordning o så kommer nya sommardäck på. Perfekt o besöka kusten när det ska bli kanonväder, bättre kan det inte bli =)
Trevlig Helg på er alla...

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med solen :)
    Visst är det mysigt med lite hund sällskap, det är ju verkligen nu man ska ha hund när solen skiner och man vill va ute.
    Hoppas ni får en toppen helg.

    Kram

    SvaraRadera