söndag, april 05, 2009

Några dagar in i April!

Kan man kanske säga att det är , ja det är den 5 april idag o JA solen vill titta fram även lite idag, kan ni tänka er. Ska vi få en hel vecka med sol o skönt väder??
Så helgen är snart slut, dags för åter en ny arbetsvecka. Men man kan se det lite positivt, det är ju bara 4 dagar ;) o sen veckan därefter är oxå bara 4 dagar...Å ja sen fortsätter det så, för snart är det ju 1:a maj oxå..haha...
Dagen idag har bara varit lugnt o skönt, HV71-Färjestad går på tv:n just nu , får väl se hur det går, första perioden nu bara o det står 0-0 med 2 minuter kvar.
Men klart man hoppas på vinst med HV, en självklarthet, eller hur??
Annars så ja , igår var vi på 60-årskalas. Magnus mosters man blev visst gammal, hihi. Var i Vaggeryds friluftsgård, jättefin o lagom lokal, vi var väl en ca 40-45 pers. Efter den goda maten så var det en liten tipspromenad, frågorna handlade om Kalle , självaste födelsedagsbarnet. O shit tänkte ju en annan, jaja det är ju bara till att chansa...Å ja det gick ju ganska bra får jag ju faktist säga, men allvarligt jag trodde släkten hade mer kolla på Kalle än vad jag hade...DEt var ju så då att jag hade flest rätt o vann klart tävlingen ;) jaja,,,tackar tackar...hihi..
Men sen är frågan vad som hände, helt plötsligt satt jag på en stol o någon stod o sjöng bredvid mig,,,hmm...tror mig...det kändes lite konstigt o sitta där rätt upp o ner på en stol med en massa folk tittande på sig..
Allvarligt jag vet inte vad som hände...!!...o ja jag tror det var många som kanske funderade. Vad det priset??
Kaffe o god tårta efter det...sen sprang klockan iväg o det var dags för en liten hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar