måndag, mars 30, 2009

Måndag 30 mars 2009

Då kanske det var dags att skriva några rader här igen. Läste på min egna blogg, det sista gångerna som jag har skrivit nåt det är fredagar bara,,,hmm...Är det tecken på att man inte hinner eller orkar i veckan??

Men idag är det måndag o jag har avverkat första veckodagen på mitt jobb. Dagen har varit bra, hade lite mindre barn idag, skönt o börja så efter helgen. Så ja ska man summera veckan o helgen som varit nu, inte för att det har hänt så mycket men vi får se.
Vänta lite, nu kom jag ju ihåg. Onsdag förra veckan, den 25 mars ja då var det ju våffeldagen, mums. Hade nygräddade våfflor när Magnus kom hem från jobbet. Vi åt o vi smaskade gott =)

Vi har varit ute i garget en del på eftermiddagarna förra veckan, mycket förberedelser inför sommaren. Vill allt sig så är första tävlingen helgen den 16-17 maj i Most (tjeckien). Så jag o Magnus fördelar lite av vardera, jag sköter målningen o Magnus sköter lilla bilen, skruva o fixa. Kika gärna in på www.jonasson-motorsport.nu

På förmiddagen i lördags så var vi nere en liten sväng på stan, kollade läget lite. Sen på em kom Sandra och vovvsen chappe, han är go den. Ibland hade man tyckt det varit kul om man kunde läsa hundars tankar. Vi åt gott o fikade gott, hennes sambo Mattias var på hockey, HV71-Frölunda, o ja vilka vann, jo HV71 =) bra jobbat killar..hehe..

Annars är det ganska lugnt får jag säga, var uppe en sväng hos mina svärföräldrar igår, måste ju hålla koll på de gamla så de har det bra *ler* Men nu är det återigen måndag då o en hel ny vecka framför oss. Vet någon som t o m fyller 30 denna veckan, hon har en söt god mage o heter Elisabeth Helgesson men kallas för Bettan , en helt underbar person. En stor fanfar till dig gumman, GRATTIS (några dagar i förskott)

Må väl alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar