söndag, maj 27, 2012

Söndag och Mors Dag...

Idag var det då söndag och ännu en vecka har gått till spillo, vad har då hänt sen sist. Å summa av kardemumma var det ett tag sen, men kanske finns en anledning till det, det FINA vädret vi har haft denna veckan, har ju varit helt underbart, och solen tar kan man säga även tidigt på fm, I KNOW!!!
Med tanke på det fina vädret så har man ju inte tagit sig tid att skriva på bloggen och ja det finns väl kanske en anledning till detta.

Veckan bakom oss har väl inte varit och hänt så mycket, i måndags var jag och tog bort mina stygn, sköterskan var nöjd och det såg fint ut så nu är det bara lite läkningsprocess och förfina ärren.
I torsdags tog jag nya prover för att kolla mina levervärden, hoppas att det har gått ner, ringer och tar reda på svaret imorgon...
Annars har det varit lugnt, familjen har tagit vara på dagarna och bara haft familjemys utan våran älskade Erna, hon åkte för en vecka sen till Sollefteå för att valpa, så ja om 9 veckor ska hon komme hem igen, lååååångt tills dess =(

 Igår hade vi en mysdag hos mina svärföräldrar, det blev gott grillat och massa goda grönsaker i ugn. Till fikat hade jag gjort en rabarberkaka, mums mums....Även Magnus kusin Peter och hans Hannah kom förbi och åt med oss...


Ni glömmer väl inte att det är Mors Dag idag, grattis alla mammor på den stora dagen. Denna härliga ampel fick jag utav mina älsklingar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar