måndag, maj 07, 2012

Måndag...

Då var denna helgen förbi, känns som om man inte för annat än att skriva dom raderna i bloggen. Men nu har vi en hel ren vecka framför oss, inga röda dagar och inga klämdagar.
Jag och Herman har det mysigt på dagarna, han sover fortfarande hela nätter, klockan 9.00 börjar bli en vanlig tid han vaknar nu och det tycker jag är helt okej.
Det händer saker hela tiden, i helgen har han lärt sig en massa nya ljud, så just nu sitter han och pratar en massa HÖGA ljud, kanske mammas tur att ta på sig hörselskydd, hehe.

Denna helgen har som sagt sprungit förbi, igår var vi på något som inte jag har varit på innan, TRAV på Vaggeryds travbana,det var helt fantastiskt, jag har bara sett lite på tv innan men här kom man så "nära" det hela, jättekul. Dock spelade jag ingenting.
Kvällen blev verkligen spontan, det blev grillning hemma hos Magnus kusin Peter och hans Hannah, tack för en helt underbart mysig kväll...

Ni missade väl inte i helgen och titta på månen, här hos oss var¨det nästan så man kunde ta på den..

Idag kom Hermans handgjorda mössa till oss, är jättenöjd. Tack Jeanette Lindgren, hon har grupp på facebook som heter Lindgren syr och broderar. Hon gör mössor efter storlek, dregglisar, snuttefiltar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar