fredag, maj 11, 2012

Hemma igen...

Då är man på hemmaplan igen efter onsdagens operation gallsten/gallblåsa. Operationen gick bra, 4 skotthål har jag på magen som stygn ska tas bort om 1,5 vecka cirkus.
Vi är hemma hela familjen och har det mysigt, sjukskriven till söndag nästa vecka så nu gäller det och ta det lugnt så man blir bra och komma tillbaka till "vanliga" livet igen. Smärtan är som den ska vara såhär andra dagen efter operation, lite ömt och lite stramt, mest ont i min högra axel och det ska man oxå ha i några dagar ingenting att göra åt. Anledningen till det är att man ligger lite nedåt böjt med huvudet under operationen och sen sprutar det in någon slags gas i magen för att se alla organen som sedan ger sig ut i kroppen för att sedan lämna den.

TUR!!!!....att man inte stannade kvar till idag på sjukan, mina älsklingar hade inte haft tid att hämta mig förrens i eftermiddag...Det är viktiga saker på tv:n ;)
Mina godingar <3 <3 <3


1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att allt gick bra och att du känner dig bra efter omständigheterna :)
    Förstår att det är skönt att komma hem till familjen, bästa medicinen :)

    Kram

    SvaraRadera