fredag, maj 18, 2012

Klämfredag...

...som vi brukar kalla det....
Det har det varit idag iaf. En helt underbar dag med massssssssa SOL!!!...ja hör och häpna, SOL, det är ju så underbart.
Vad har då hittats på idag, Magnus har jobbat så mina föräldrar har varit här och hjälpt mig med Herman, min sjukskrivning börjar lida  mot sitt slut och det känns bra, dagarna börjar komma till verklighet nu utan smärta och "ingenting" göra. På måndag börjar Magnus jobba igen så då måste man vara fit for fight igen.
Så vad har vi gjort idag, jo pappa har hjälpt oss att börja måla uterummet, det bruna fula i taket har blivit det snygga svarta istället, ett STORT tack till dig pappa...


Det har blivit fika ute återigen i den underbara solen. Det gäller och passa på när solen är framme, man vet aldrig när den kommer åter till oss...
...och sist men inte minst eller jo minst och yngst är han vår lille kille. Herman 6 månader idag, jisses...Satt och fundera i veckan, vad har han och jag hittat på under detta halvåret, dagarna har bevisligen bara sprungit förbi...

1 kommentar:

  1. Så skönt med lite hjälp, sånt tycker jag alltid behövs.
    Så stor han börjar bli lillkillen, sitter där som en stor kille ju :)
    Hoppas du mår bättre snart.

    Kram

    SvaraRadera