lördag, april 14, 2012

Lördag...

Då var det helg och Lördag. Idag var det dags för lite babysim igen efter påsklovsuppehållet. Upp med tuppen och tiden vi har är klockan 08.00, trodde det skulle vara problem med den tiden för vi har en liten Herman som inte direkt är morgonpigg (ingen nackdel) men till lördagarna när det är babysim så får väcka lillkillen och hittills så har det inte varit några protester.


Efteråt blev det hem och mysfrukost, herman sov i ca 2 timmar, (det är jobbigt och bada). Fick höra det att 10 minuter i bad för småbarn är som 30 minuter aerobicspass för oss vuxna, tänk er.
Vad har annars dagen bjudit på? Jo vi var en liten runda på stan. Ett par chinos (byxor) kom med hem, äntligen ett par byxor som passar bra, byxorna i garderoben hemma har fått lite annan passform om man säger så, jag vet inte om dom har hängt med garderobens storlek. (Vi hade liten garderob i lägenheten, nu stor garderob i huset). Färgen kanske är vågad, men jag kände att jag vill inte ha ett par svarta byxor (som det oftast blir).


Bild lånad från hm..com

2 kommentarer:

  1. Så mysigt med en badstund på morgonen :) Härligt färgval på brallorna, jag är ju oftast den som får med mig tråkiga svarta, grå osv kläder hem. Men det får det bli ändring på :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Dom har jag med Lizette;-) kram Louise

    SvaraRadera