tisdag, april 24, 2012

Helgen...

Helgen är förbi och en ny vecka har startat. Och som nästan alltid en vecka varje månad har vi ingenting planerat, så skönt, bara ta dagarna som det kommer. Dagen idag t ex så bjuder det på sol och härliga grader, fm gjorde vi vår promenad, Herman somnade (som vanligt) i vagnen och fortsatte sova ute när vi kom hem medans hans mamma fixade lite i trädgården. Snart kommer pappan i huset oxå hem, då blir det middag, biffstroganoff och ris står på matsedeln idag.
Tillbaka till helgen....den spenderade vi nera på bästkusten (varberg) hos mina föräldrar för att fira min mamma som hade fyllt år tidigare i veckan. Det bjöds på god mat, härlig gammaldags gräddtårta. Herman fick även träffa sin morbror/fadder Mathias och "moster" Natalie.

Vara hos morbror är mysigt...


Snickartröjan var självklart på när man skulle till morfar som är snickare...

Som avslutning på helgen så träffade jag ÄNTLIGEN en helt underbar vän, Sandra. Det är så mycket jag skulle kunna skriva om henne som person, en helt underbar människa som finns vid ens sida hela tiden,vi har kännt varandra länge (jag var dagbarn hos hennes mamma). Vi har vandrat många mil tillsammans, skrattat mycket så vi har kiknat, pratat oss till sömns, ja listan kan bli lång. Hon är som sagt en helt under underbar människa...

 

1 kommentar:

  1. Låter som en toppen helg. Så fin han är i sinn lilla tröja, morfar måste varit stolt :)
    Säg till när ni vill hitta på nått vi är ju hemma allt som oftast.

    Kram

    SvaraRadera