söndag, december 13, 2009

Stort på gång...

Sen inlägget jag skrivit sist så ja vad har vart...
Inte så mycket kan jag tillägga...Började att jobba i Torsdags, kändes lika bra som alltid, kom in i det fort.
Men det var kort vecka, torsdag, fredag sen var det ju ledighet igen =) Jippi..

I Lördags var vi uppe i Sthlm på viktiga grejer ;) tyvärr så kan jag inte avslöja så mycket än om man säger så..men jag lovar att släppa lite på det när jag/vi får..
Men såhär långt kan jag säga att det är någon stort på gång i Sverige nästa år...för alla motorsportintuaster så är detta nåt för er..
Boka in helgen den 13-15 augusti 2010 på Anderstorp, sägs att det kan vara ett utav Sveriges största event nästa å, med både motorsport o sång ;)
En annan var ju galen o "startade" igång detta. Få in Superkartarna från Sverige, Tyskland, Holland och England.
Hmm..så nu sitter jag här med det som kallas ja papperarbetet från dessa nationer. Känns kul =) Ibland måste man få ha nytta utav att man har varit inom motorsporten i några år.

Annars har det varit en lugnt, idag söndag så var vi hos mina svärföräldrar och åt lite god mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar