lördag, december 19, 2009

100 inlägg

Såg på min sida att jag hade gjort 99 inlägg...Å så kan det ju inte vara så jag tänkte att ett 100:e inlägg måste ju komma =)
Så vad ska man hitta på att skriva idag då?? Får bli lite allmänt strunt tror jag.

5 dagar kvar tills tomten kommer..vad har ni önskat er för kuliga saker?
Idag har vi varit nere på stan en sväng, gjort det sista ärendena inför julen, skönt att ha det klart o kunna lägga sin energi på annat skojsigt ;)
Tyckte att det var ganska lugnt på stan faktiskt, man hade ju tänkt sig en och annan väntetid i butikerna, men det var i stort sett bara att gå fram och se glad ut *ler*
Annars så blir det väl en ganska lugn helg för oss, ska jobba dagarna innan jul nästa vecka och 2 dagar innan nyår..sen är jag ledig...
Efter jul så blir det inget lugnt, hihi...utan direkt på att förbereda kalaset helgen efter nyår ;)

2 kommentarer:

  1. Grattis till dina 100 inlägg snäckan och tack så jätte mycket för ditt GRATTIS till mitt jobb!

    Jag ska börja på ett ställe som ligger 3 mil från där jag bor men att åka en bit gör inget. Stället heter Stacke Metall och jag ska börja en tjänst som Kvalitets & Processtekniker!!!

    Ska bli så skoj. Jag ville verkligen ha detta jobbet oxå så man kan säga att jag fck drömjobbet!

    Puss på dig och ha en underbar lördagskväll!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Ser fram emot 100 till ;)

    Kram

    SvaraRadera