torsdag, december 17, 2009

7 dagar kvar

Ja det går fort nu kan man verkligen säga...7 dagar kvar till julafton, helt otroligt..sen är det födelsedag o sen är det nyår o sen är det 2010...
Undra vad som kommer skall då..aldrig vet man....

Jaha o lite dålig tycker jag man är att komma på att skriva nåt här på bloggen...det är mycket nu i december.
Vet ni vad jag kom på igår kväll??
"imon är det den 17 dec o då kommer min läkare att ringa mig"
O ja det gjorde han och ja vad ska man säga...Kommer att få återbesök i januari så ska han känna o se hur det är...Går nu på bassängträning en gång i veckan , hitills har jag varit där 2 gånger, så skönt att krypa ner i 34 gradigt vatten ;) Men tyvärr är det kanske svårt att säga hur det går.
Men läkaren tyckte väl lite att jag ska känna efter lite o se till jag ska till honom igen, men det kan nu luta åt att det blir operation någongång under nästa år.
Vi får se...

Ja vad annars...jo lite jul känslor har väl kommit till hos här i småland, i måndags fall snön ner över hos...härligt o vet ni , det ligger kvar....-8 grader var det på morgonen idag o var hela dagen, o snön ligger fortfarande kvar, helt otroligt...
Så till er alla, har ni fått julkänslor o julstökat klart hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar