onsdag, december 09, 2009

Onsdag...

Mitt i veckan och lilla lördag=)
Vad har hänt sen sist då?
Ja i måndags var det dags för första avstampet i bassängen på sjukhuset, får se om det kan hjälpa nåt mot mitt knät. Jag ger det absolut en chans , men svårt att säga om det hjälpte nåt efter första gången....Hinner gå två gånger till innan juluppehållet.
Men det var helt underbart o stiga ner i det varma vattnet, bara det kändes till en bra början.

Annars så är det inte så mycket på fronten, Magnus har jobbat en vecka på sitt nya jobb, trivs som fisken i vattnet, ser så ut på honom oxå ;)
Imorgon börjar jag jobba igen , eller iaf 2,5 vecka..känns bra...
Det kan vara drygt o gå hemma , men jag vet ju anledningen varför det är som det är i kommunen...ibland önskade man att det här med LAS - dagar inte fanns =(
En så länge har det gått bra att vara hemma, dagarna har bara sprungit iväg, fattar inte vad jag har gjort, men tiden har hunnits med iaf.

Ikväll kommer lite fika besök, alltid trevligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar