tisdag, november 03, 2009

Ny vecka

Och åter dags att skriva lite tror jag...Får se vad det blir denna gången, har tänkt lite på det. Skriver man för ofta så blir det tillslut inget att skriva om,tar man några dagar eller någon veckan emellan så kan det bli mera =) Så ja vi får väl se vad det blir av det detta inlägget.
Kan meddela iaf att rulltårtan som jag har lagt receptet på i förra inlägget var verkligen smaskens, men nästa gång jag gör den så kommer iaf jag dubbla krämen som var som mellanlägg.
Har kommer in i ett riktigt bakartag nu, igår gjorde jag chokladmuffins o bara om några dagar så tror jag ger mig på dumlemuffins ;) Bra o ha grejer o slänga i frysen om man får lite kaffegäster...

Helgen var kanon, vi var nere i Varberg hos mor o far, alltid lika trevligt att komma hemåt..
Var en sväng i Göteborg innan anskomst, tittade på ny buss som vi ska ha när vi åker ut i vida världen...o ja det blev affär...Tror jag vet en som är jättenöjd =) Puss älskling...

Hoppas ni alla hade en trevlig Halloween helg, buuu....

2 kommentarer:

  1. Om du vill får du gärna fylla min frys ;)

    Kul med ny buss, får bli blogg om det med bild sen tycker jag

    Kram

    SvaraRadera
  2. utan att höra av dej.. dålig stil;)

    SvaraRadera