torsdag, november 12, 2009

Besöket...

Japp torsdagen den 12/11-09, en månad o en dag till lucia ;) härligt....Å bara om 2 v är det dags att sätta upp ljusstakarna o göra det lite mysigt i fönstrena,kul =)
Men nog om det...

Idag har jag varit åter hos läkaren, ja vad ska man säga denna gången....Jag fick en till kortisonspruta (den sista), han ville inte ge mig flera...
Kanske inte ska säga det men det kändes som om denna var bättre än förra, idag har jag verkligen ont efteråt =( förra kände jag knappt av..Har jag tur denna gången så har vätskan verkligen gått rätt i knäleden.
Men det är väl inte värt att säga för mycket =/

Annars så vad sa min läkaren...jo en sak som jag blev väldigt förvånad över...Mitt främre korsband har varit AV...hmm..Hur i hela friden har det hänt utan att jag har haft ont...Han trodde mer att det hade slits av så fint att jag inte har märkt av det o sen har det lagt sen på det bakre korsbandet o växt ihop på nåt sätt...Hmm, jag är ingen läkare, men det var så jag uppfattade det hela....Hur ska man tolka det???
Nu i efterhand önskade man att korsbandet hade gått av, man kanske hade sluppit problemen som man har nu =(
Han pratade åter igen om en rekonstruktion av korsbandet, vi får se.
Slutet blev iaf, en kortison idag, han ringer mig om en månad igen och hör hur det har gått. Fortsätta med övningarna jag har fått från sjukgymnasten.

2 kommentarer:

  1. Ja visst ska det bli mysigt med lite ljus i fönsterna.
    hoppas sprutan hjälper denna gången.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det dax att börja pyssla för fullt på jobbet.
    Håller tummarna för att det blir bättre i knäet nu.

    SvaraRadera