fredag, november 06, 2009

Vad ska man ha för skrift...

Blir en blandning av lite kompott tror jag...
Dagen till ära heter Fredag den 6/11-09, Gustav Adolfs dagen oxå...Det är då alla bagerierna har detdär lilla extra , som ja t ex en bakelse med gubben på.
I veckan har jag o min sambo fått uträttat mycket ärenden, då jag inte har haft något jobb denna veckan o Magnus går hemma med lön för mödan ;) Så vi har det så mysigt så.. Man kan hinna med mycket på en månad.
Annars så vet jag inte, i helgen ska vi hämta våran nya buss, bilder kommer vid ett senare tillfälle, jag lovar..Den kommer dock att står nere på kusten nu under vintern hos mina föräldrar. Så våran nuvarande buss ska försvinna ifrån oss, o en liten bil ska komma..Vi letar o söker...Någon som kanske vet någon?

1 kommentar:

  1. Låter som att ni har fullt upp, härligt. Hittat nån bil än? Här finns en blå golf till salu ;)

    Kram

    SvaraRadera