fredag, april 09, 2010

Vilken dag...

..ja det kan väl inte bli en bättre början på helgen (lite kan man väl räkna in fredagen till helg)
Vilken DAG!!!!
Tyvärr kan man ju då inte gå ut än, eller jo gå ut kan jag men vart ska jag ta vägen, hmm...Kan ta några steg ute, sen blir det jobbigt...Men det går framåt känner jag, inte fullt så mycket ont på dagar/nätter och inte fullt så mycket tabeletter proppar jag i mig.
Å vet ni, det känns helt underbart =)
Man blir ju helt knas av alla tabletter man tar, 8 alvedon plus 2 andra lite starkare tabletter, det var dagens måltid om dagarna nu det första veckorna, hua....
Inte konstigt att man har varit trött och vilja vart för sig själv.

Idag har jag fyllt i anmälan för Magnus som ska skickas iväg till tyskland, 2,5 vecka kvar tills resan blir, känns bra. Hoppas bara att man är någorlunda återställd då efter 6 veckor hemma, återbesök till doktorn har jag den 5 maj.
Helgen annars blir ganska lugn, tror magnus ska vara i garaget en del och sen får vi hemleverans av ett nytt bord, spännande och se vad håkan har ställt till med ;)

Ha en mysig helg allesammans...(för det ska jag ha) =)

1 kommentar:

  1. Skönt att det blir bättre :)

    Trevlig helg på er båda!
    KRAM!

    SvaraRadera