fredag, april 16, 2010

16 april 2010

Jaha då var det fredag idag och åter en ny fin dag, lite mer moln o lite vind levereras det idag med men det går väl och leva med det oxå. Bara det är uppehåll.



Dagarna går framåt, tycker jag gör lite små framsteg varje dag, känner mig lite piggare nu med, men tyvärr kommer det återfall o jag mår bara piss o skit o bara ligger i soffan. Lite psykiskt dethär också, tyvärr =(
Annars tror jag det går åt rätt håll, fortfarande väldigt tugnt och otympligt, sover sådär på nätterna. Tänkte, hmm det var nog i påsk "att herregud ska jag vara hemma i 6 veckor" Men nu märker jag, det tar sin lilla tid att komma igång. Har släppt kryckorna inomhus iaf, men så fort jag ska gå ut så går de med, känner mig inte riktigt säker ute än.
Men jag kan säga att man ändrar sina tankar fort. Häromdagen sa jag till Magnus "hmm, ska jag försöka komma igång o jobba om 2,5 vecka". Vi får väl se!!



Helgen blir kalas med pompa och stått, svärmor fyller 50 år, GRATTIS!!!!!


1 kommentar:

  1. Oj va lik Magnus är sin mamma. Om en liten stund kommer vi :)

    Kram!

    SvaraRadera