torsdag, april 01, 2010

Påsk...


..då inleder vi påskhelgen idag då?Helt otroligt vad det går, kan knappt tro att det är påsk i helgen.

Vädret har vi ju haft med oss nu i några dagar iaf, ja det har väl kommit någon regnskur, men är det inte härligt, våren har kommit o den har väl kommit för att stanna??
Dagarna går sakta men säkert framåt, tar en dag i sänder...Natten till idag är väl egentligen första natten som jag har kunnat sova riktigt, hua det har varit en pers kan jag säga...Klockan var iallafall 4 idag när jag vaknade inte mitt i natten som den har varit innan =( Så några timmar till så sover jag snart HELA nätterna.

Påskhelgen kommer vi att vara på kusten, dags att ta ut bussen som ska leda oss bl a till tyskland i sommar, eller rättare sagt 28 april, första resan till just tyskland.
Imorgon åker vi neråt med svärmor och svärfar, äta god mat o vara i gott sällskap.


GLAD PÅSK på er alla <3

2 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK!!!! Va skönt att du mår bättre, hade ju lite att läsa ikapp här nu när vi har varit internet lösa. Skönt att få komma hem till mammsen och pappsen när man är lite nedsatt då blir man ju lite ompysslad. Hör av dig när du kommer hem så ordnar vi en fika date :)

    KRAM!

    SvaraRadera