söndag, april 04, 2010

150...

...japp, det var dagens siffra på mitt inlägg

...Imorgon är det annandag påsk och sista dagen på påsken 2010, helt ofattbart. Man tyckte att påsken låg så långt bort när man pratade om den första gången, men nej nej nu är den FÖRBI oxå.
Denna påsken har vi spenderat nere på kusten och gjort det sista med bussen, så nu är den på hemmaplan ;) Det känns så bra, som en liten husbil, hihi...och så nöjda är vi.

Vi kom ner långfredagen då mina svärföräldrar var med ner, vi åt god mat med en god påsktårta till kaffet.
Påskafton hade vi en riktig mysdag, jag, Magnus, mamma och pappa. Vi var ute i garaget några timmar på fm, mamma sydde nya gardiner till bussen, tackar för den hjälpen ;) Pappa och Magnus gjorde lite småpyssel med bussen och ja vad gjorde jag, hmm..Tog det lugnt, hihi..
Dagen fortlöpte då vi tog en tur till Halmstad, var lite grejer vi skulle ha inne på bl a gubbdagiset (Biltema). Klockan gick o vi var väl inte hemma förrens runt 19, ja det var den påskaftonen..
Idag har vi tagit bussen med oss till hemmaplan, för att kunna färdigställa det sista till vi åker på första tävlingen i slutet på april.

I vardagen går det fortfarande sakta men säkert , började ta bort lite plåsterlappar igår och ja det ser fint ut, men fortfarande väldigt öm o ingen känsel på utsidan av hela knät. Får se om jag får tillbaka den (läkaren sa att den kan försvinna helt).
Annars tycker jag att det går framåt, försöker släppa kryckorna lite, men det tar på krafterna o är tungt efteråt. Nästa vecka ska jag till sjukgymnasten för första gången efter operationen. Blödningen som jag pratade om är i stort sett borta nu, lite finns kvar, men håller fortfarande lite koll, man vet aldrig.

Hur har eran påsk varit?

1 kommentar:

  1. Vilken trevlig påsk ni har haft :) Hoppas att knät läker i sin ordning och att all känsel kommer tillbaka

    Kram!

    SvaraRadera