söndag, februari 21, 2010

Vad ska man säga...

SNÖ, SNÖ, SNÖ...kan det komma mera snö nu...eller man kanske ska ställa frågan...Hur mycket snö kan det komma??
Men kan ni tro, jag tittar ut o ser en halvblå himmel och en sol som är påväg ner. Kan det vara ett bra tecken till morgondagen tro?

Igår hade man ju gärna sluppit att gå ut i vädret som vi hade, men tyvärr var vi tvungna att sätta oss i bilen och köra till Jönköping, möte angående racingen 2010.
Det var okej på E4:an , men inte bra, halt var det med, så jag hade inte velat stanna och tagit en paus och klivit ut =/
Men det gick bra, tar man bara det lungt och är ute i god tid så ska det ju inte vara någon fara...Men när man ser att det är människor som har lekt på motorvägen,hmm...ja då vet jag inte vad man ska tänka...Det är någon som inte är rädd om sitt liv!!

Imorgon är det badet som gäller, har 2 ggr kvar efter det...Känns sådär nu, fick hoppa över våtvästen förra gången, kändes väldigt tungt efteråt och ont hade jag =(
Det var som jag och min sjukgymnast pratade om att nu kanske det är dags för operation, knät orkar inte längre. Var skönt i början, men nu börjar det ta stopp helt enkelt =(

Ibland allt elände förra måndagen så kom en skön positiv sak... Det är två läkare som ska göra min operation och jag fick reda på att det av ortopedsköterskorna att jag kunde inte få två bättre läkare, jag skulle vara hur nöjd som helst...wow tänker jag..någon gång ska man ha tur.

1 kommentar:

  1. Jag såg också den där solen som visade sig ett kort ögonblick, dessvärre blir det snö redan i morgon kväll har jag hört.
    Simma lugnt i morgon ;)

    Kram

    SvaraRadera