fredag, februari 05, 2010

Fredag...

...ja det är det idag

...och då är det FREDAFSMYS ;)

..man vad ska man göra då?

...just nu sitter jag och väntar på Magnus...Sen blir det lite mys i soffan och lite tv

Vad händer annars?
Ja ni inte mycket, arbetsveckan är över och det är helg..Slutade tidigt idag, kl 13. Efter det så hade jag lite fikabesök av Bettan och lilla Clara, en riktigt liten busfröken har det blivit. Ska klättra o pilla på mycket saker.Vilken tur att dagisfröken Lizette har lite roliga saker hemma ;)

Tänk er att man har en känsla och att man tänker på en sak när tex som jag gjorde idag, gick hem från jobbet.
Jag tänkte "kände mitt onda knä och en känsla, undra vad som händer, när, var och hur?" Å vad tror ni låg i postlådan? Jo brev från Ortopenmottagningen =/
Tog låååång tid innan jag öppnade det...Men nu vet jag vad som kommer hända skall.

Vad ska ni alla där ute hitta på i helgen då?

1 kommentar:

  1. Tack för en mycket trevlig fika :) Och grattis eller vad man nu säger till operations tiden

    Kram

    SvaraRadera