måndag, februari 08, 2010

Ny vecka, nya utmaningar...

...hmm, ja det kan se det som. Man vet aldrig vad som hända skall

...helgen har varit lugn, igår var ju ute o gick en härlig promenad på 1,5 timme, det var så skönt.. Vindstilla och 6-7 minus grader...

...som jag skrev snabbt i förra inlägget så har jag nu fått tid för operation, 24 mars är datumet, med en dags övernattning på sjukhuset, alltså till den 25, VÅFFELDAGEN, undra om man är så sugen på våfflor den dagen =/

...idag har jag varit o badat, så skönt i vattnet, det gör verkligen nytta när man är där och nu har jag börjat att använda våtväst mer, man är precis som en kork på vattnet, men jag hittar aldrig flaskan den ska sitta i, hihi

Vad har ni hittat på i helgen för kul?

1 kommentar:

  1. Va härligt med promenad och bad. Imorgon ska jag också ta ett pass i bassängen :)

    Kram

    SvaraRadera