tisdag, augusti 04, 2009

Tisdag..

Japp tisdag v32 är det idag.Första arbetsveckan för många, Magnus började jobba igår o ja jag tror det var bra, har inget annat hört iaf.
Så vad har vart sen sist jag skrev på bloggen..Jo vi har varit vakter åt huset i skillingaryd. Svärmor o svärfar var på öa (visingsö) en sväng. Å självklart passade vi på att occupera huset då. Helgen var lugn, hamnade hos Håkan o pojkarna o grillade lite, o ja vi satt t o m ute, helt otorligt. Längesen man kunde göra det nu. Men tänk 2 hela dagar som var kanonfina, kan man tror det??
Så ja lördagkvällen blev lite grillning med trevligt sällskap, sen spelade vi lite kort, skoja det var inte igår som iaf jag gjorde det, helt okej var det...Man gick ju vann iaf =) å det blir man ju inte ledsen på, hihi...
Blev sent i säng den dagen så söndagen blev ganska lugn, passade på att lägga mig på altanen en stund innan det var dags att göra lite käk.
Annars så händer inte så mycket, är ganska lugnt. Ska ha lite fikabesök på tordag, Bettan o lilla Clara kommer hit, ska bli riktigt trevligt.

Ps:Satt o hade inget för mig framför datorn, o ja då kom detdär facebook framför mig, så ja nu finns man där, får väl se hur länge man orkar med det oxå..hehe...

Ha det gött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar