måndag, augusti 17, 2009

Ny vecka...

Måndag idag o en ny vecka framför sig o vad händer???
Inte så mycket kan jag säga, på jobbfronten är det väl som det är, väldigt lugnt, inte funnit något än.
Men jag kan säga att än så länge går det an att vara hemma, får lite saker gjorde som vi inte hann med på semestern , då vi bara hade 2v.
Så man hoppas ju på att denna veckan ska gå lika fort som de två andra har gjort. Vad har hänt sen sist då?
Ja inte så mycket, helgen har varit lite kalas för Magnus, som fyllde igår. Mina föräldrar o Magnus mamma o Peter var här på lite kaffe o tårta i lördags, så det var ganska lugnt får jag säga.
Dessförinnan på Fredagan var jag, Magnus, Svärmor o Svärfar i gislaved på hockey,
HV71-Färjestad, och ja vad ska man säga, 6-0 till HV, kan inte bli bättre. Riktigt bra ös i hallen med nästan 2000 personer.
Å jag lilla Lizette gick hem med en vinst o en HV vattenflaska, hehe.
Som sagt ny vecka idag och kvällen leder ännu till en hockeymatch men då mellan HV71- Frölunda, vi får väl se om vi har lika tur denna gången. Efter matchen så kommer ev Magnus faster o hennes gubbe förbi en sväng o säger hej. De bor vanligtvis i Helsingborg.
Annars så blir väl denna veckan lugn, har inget sådär planerat. Hoppas ni alla har haft en bra helg.

1 kommentar:

  1. Låter som att det kanske är dags för en fika igen =) Kanske en på stan denna gången. Vi får höras i veckan.

    Kram

    SvaraRadera