onsdag, juni 02, 2010

Sol..

Idag har ju varit en helt underbar dag. Solen framme från morgonen och fortfarande framme men påväg ner för att så självklart komma tillbaka till oss imorgon =) =)
Dagen idag har jag gjort mina första jobbtimmar sen den 24 mars, kändes helt okej.. Klart det blir ju i ett helt annat tempo, inte som hemma när man kan ta det i sin egna lilla takt.
Men inte så många barn då det hade planeringsdag och inte så många timmar så jagbörjade med en liten mjukstart idag så även imon.Sen har jag även lite dagar nästa vecka som jag ska jobba. Känns ändå skönt att komma igånt lite, det är ju alltid bättre än att gå hemma.

Nu ikväll så har vi varit i garaget och putsat på lilla racern som ska ställas ut i Anderstorp på Lördag mellan 9-15. Anderstorp firar ju våran nationaldag ganska stort med lite knallar, aktiviteter, tivoli med sen som avslutning med lite musik och fyrverkerier.
Så ni som har vägarna förbi, kom gärna förbi och kika vet ja ;) Kommer att stå tillsammans med Ticko som har hand om museét i Anderstorp som har lite roliga simulatorer med sig...
Kika gärna in på http://www.6juni.nu/ och kolla vad som händer i helgen...
Som avlutning lägger jag in en bild på när vi var på Nurburgring helgen den 1-2 maj...Helt fantastigk solnedgång..visst??

1 kommentar:

  1. Skönt att du får jobba lite nu igen, ta det bara lugnt så du slipper vara hemma mer :) Vilken härlig solnedgång, måste varit fint väder när ni var iväg.

    Kram!

    SvaraRadera