måndag, juni 21, 2010

Ny vecka

Helgen förbi och vi har gått in i en ny vecka, midsommarveckan t o m...Hmm, man förstår inte riktigt vart tiden har tagit vägen?Snart är det semester oxå, en del har nog börjat. Både jag och Magnus ska jobba hela sommaren, 28-31...
Blir lite annan semester när det är racing på gång, har ju redan varit iväg 2 veckor i Tyskland, nästa ledighet är v 27 också då till Tyskland.
Sen v 32,33 så är det ledigt igen , tävlingen på Anderstorp vankas , ska bli en himla trevlig tillställning får jag säga. Ca 15 000 biljetter är redan sålda, så vi får väl se om siffran 40 000 kommer att kommas upp till.

Helgen som var vankades det 80 års kalas...Det bjöds på sill, potatis o en massa gott..En annan då som är uppväxt på kusten har lite svårt för sill (stämmer kanske inte riktigt), men mammas inlagda strömming och löksill till jul, det går alldeles utmärkt =/
Så igår fick det blir lite god midsommarskinka till potatisen.
Efterrätt var naturligtvis STORA jordgubbar, grädde, glass och ostkaka..MUMS!!!
Så en liten försmak på midsommarmaten blev det, härligt...

Denna veckan är annars lugn, ska på möte i em angående sommaröppet på förskolan, få arbetstider och dylikt.
Torsdag har jag sjukgymnastiken, är väl ca 2,5 vecka sen jag var där sist. Allt går sakta men säkert fram, har fortfarande lite svårt för trappor, en väg..Nerför kommer man ju alltid, hihi..
Har inte riktigt fått tillbaka min muskel i låret i det opererade knät =( och det känns kan jag meddela, i det friska benet är den stenhård, känner musklen hur bra som helst, i det "dåliga", ja vad ska man säga, mjukt o dant...hmm..så det är det som tränas och tränas..

1 kommentar:

  1. Härligt med lite små utflykter hit och dit. Ser fram emot att ha trevligt arbetssällskap i sommar :)

    Kram!

    SvaraRadera