tisdag, januari 31, 2012

Utmaning...

Jag har då aldrig varit så bra på att svara på dessa utmaningar man får skickade till sig, sorry. Antingen kommer det mellan stolarna eller så har jag helt enkelt dåligt med svar på frågorna, men här nedan nu ska jag försöka svara så gott jag kan...



1. Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hmm, 10 år sedan, hur gammal var jag då eller ung kanske man ska säga, 17 år var jag. Bodde då i Varberg med min familj, gick gymnasiet (barn -och fritid), umgicks med vänner, spanade på killar (som man brukar göra i den åldern). Vet jag var en väldigt lugn tjej även då ;)


2. Vad gjorde jag för 1 år sedan?

Det är ju inte så längesen men tror ni man kommer ihåg, hihi..Jag hade fått ett nytt långvik på en förskola här i Värnamo.


3. Fem snacks du gillar?

Oj detta blir inte lätt eftersom man direkt inte är någon snacks människa. Men ska se om jag får ihop fem. Fazer Geisha choklad, Marabou frukt/mandel, popcorn är den del utav mina favoriter. Två kvar...OLW;s Sourcream and Onion stjärnor, som avslutning får det bli smågodis.


4. Fem sånger du kan hela texten till?

Schlager/dansbands människa som jag är så får det nog bli det...

Jag kan FRÄMLING och FÅNGAD AV EN STORMVIND med Carola...

Jag kan ELOISE med Arvingarna, en populär låt som gick mycket i min CD-spelare när jag var liten.

Jag kan FELICITA med Lasse-Stefanz

Jag kan JAG LJUGER SÅ BRA med Linda Bengtzing


5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?

Investera, shoppa, göra en massa resande till både sol och snö, dela med mig till kära, fixa och ta bort hemska lån


6. Fem dåliga vanor?

Hmm, detta blir inte jättelätt, får man ta hjälp av andra =/


7. Fem saker jag gillar att göra?

Laga mat och baka, läsa(helst verklighetsbaserade böcker), umgås med nära & kära, shoppa, ta det lugnt och mysa hemma


8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Långklänningar, pumps, kläder som har starka neonfärger, allt som har med päls att göra (jacka, mössa) och den populära mysdressen


lånad bild...


9. Fem favoritleksaker?

Min mobil, min sambo, min canon systemkamera min hårfön och plattång


10. Fem personer jag vill se göra denna utmaningen.

Yvonne Jenny Linnea Jonna Sara G

1 kommentar:

  1. Rolig utmaning, Nu vet jag lite mer om dig som jag inte visste innan :)
    Kram

    SvaraRadera