söndag, januari 01, 2012

Första dagen på 2012

Då var det första dagen på det nya året 2012, och ja vad vaknar man upp till för väder, jo regn och blåst, riktigt hööööstväder, 8 plusgrader, hmm, det är något som inte stämmer.

Bloggandet för min del har legat nere lite (det är väl så när man blir småbarnsförälder) eller vad säger ni som är det, man hinner inte riktigt med det som man har tänkt sig.
Jag gör ett litet inlägg idag så ni ser att vi mår bra allihopa och vi har haft en helt underbar jul och nyår, lugnt som en filbunke, jag framförallt känner själv att jag hade inte orkat med en massa stök och bök. Känner riktigt i min kropp att jag har inte riktigt landat på denna jord efter allt som varit, tyvärr.

Allting med våran guldklimp Herman är bara bra, han växer så det knakar, dags för nytt besök på BVC imorgon.
Annat är det för mamman i huset, (peppa,peppa) det har varit lugnt nu med gallstensanfall i en veckas tid, puh, det är inget man strävar efter att ha, usch. Nya prover ska tas imorgon, läkarna analyserar och bedömmer vad som kommer ske härnäst.

Önskar er alla en trevlig fortsättning och hoppas att ni alla får ett lyckligt 2012

PS:...lite bilder kommer senare...

2 kommentarer:

  1. Härligt med en lugn nyår. Ja ibland försvinner bara tiden och ibland vill man ju bara sitta och titta på de små och suga i sig allt de gör.
    Vi ses på tisdag :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas vi får en underbart 2012 också älskling! Herman kommer förgylla det om inget annat...

    SvaraRadera