söndag, januari 09, 2011

Vinerstudion fortsätter och skön söndag...

Klart idag var det några timmars vinterstudio igen, tyvärr inte Sveriges dag då. Det som är kvar för Sveriges del är damernas skidskytte, masstart, med Helena Ekholm och Anna-Karin Zidek som man hoppas på strax efter 18.
Annars idag har det varit en ren slappardag och skön söndag.


Imorgon börjar det jobbas igen och vet inte om jag har berättat det här på bloggen angående jobb till våren nu.
Från imorgon fram till sista januari ska jag gå på samma resurstjänst som jag gör nu, 62% men sen ska jag börja på ett vik. på 80% på förskolan Grantäppan. Känns så himla bra att veta i god tid vad man har att göra till våren, kan planera lite mer och dessutom går jag ju upp 20%, det är inte fy skam...
Hoppas att ni har haft en lika mysig söndag som vi...

1 kommentar:

  1. Ja, här myser vi!:) Va skönt att du vet vad du ska göra nu i vår, inte illa att dom för en gångs skull har lite framförhållning.

    Kram!

    SvaraRadera