torsdag, januari 13, 2011

Ärende dag och lite plock...

Det kan man verkligen säga att denna dagen är..Det började att jag varit och hälsat på på förskolan som jag ska börja jobba på 1 februari. Kolla läget, hälsa på kollegor, gosa lite med de små barnen...
Promenaden fortsatte sen vidare vid 10 till mitt gamla jobb, trädkryparen...Alla nöjda och glada efter sin ledighet...Klockan sprang iväg, har ju en liten goding hemma som väntade på att gå ut och busa i snön ju =)
Så nu är klockan 13.16, jag har börjat och plockat bort stakar och stjärnorna. Grejor från www.lobdesign.se har anlänt till mig så här ska göras iordning med lite härliga färger, ni kommer få se.

Apropå anlänt, igår anlände det en liten julklapp till mig, här ska tränas och självklart var jag ju tvungen att testa det lite igår...O ja jisses, dethär kan bli skoj, gäller bara att komma in i en rytm.
Träning på ett roligare vis kan man nästan säga...Självklart är brädan med...

1 kommentar:

  1. Skönt med en ledig dag så man hinner få lite gjort. Skönt att kunna träna lite på hemmaplan.

    Kram!

    SvaraRadera