onsdag, maj 05, 2010

Uppdatering sjukskrivnig!

Då har man varit på läkarbesök idag, sjukskriven 1 månad till...Trodde kanske inte han skulle ta hela månaden utan 2v.Men nu när man tänker efter så är det lika bra att ta rejält och bli riktigt bra istället så man kan komma igång och jobba sen.

Läkaren tyckte annars att det kändes och såg helt okej ut, instabiliteten och "glappet" till mitt underben som jag hade innan operation , ja det fanns inte längre, bra tecken.
"Det sitter som berget" hade han som kommentar =)
Han blev bara lite förvånad över att jag haltade lite fortfarande och använde en krycka när det hade gått två månader, nä sa jag det har inte gjort det, "bara" 6 veckor.
Inte mer fick jag som svar, aha då är det okej att halta lite till sa han med ett leende på läpparna, hihi..I det läget kändes det lite som om jag var på återbesök 2v för tidigt =/
Så nu återstår det träning, träning för att komma tillbaka till det jag är utbildad till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar