måndag, september 07, 2009

Ny vecka

Då var det dags för en ny vecka o måndag idag...helgen har varit oxå...Gick som om inget hade hänt alls...
I lördags var vi i Jönköping en sväng, var på solåsen o sen en sväng inne på ikea...Alltid kul att gå där o få lite inspiration till sitt egna hem ;) Å det är ju aldrig fel, hehe...
Dagen avslutade att jag fick min cykel såld, helt otroligt..hade jag inte en tanke på att den skulle får jag ju faktiskt erkänna..men men...det var ju bättre det än att bara lämna iväg den någonstans. Blev så paff i veckan när det var en som ringde o frågade om cykeln var kvar, var tvungen o tänka till lite...."ja just det, ja det finns den"..Snacka om o vara förvirrad i telefon, haha..
Så ja nu är den borta iaf, skönt...
På hemvägen stannade vi till i Häradsö hos Sandra och Mattias, var ju tvunga o se i verklighet vad som hänt hemma på gården , o ja som allt annat så var det bra, kul o se förändringar när man kommer dit =)
Söndagen var verkligen en slapparsöndag, gjorde inte många knop där kan jag säga, tvätta o laga mat, typiska söndagssysslor..hehe...
Denna veckan är ganska lugn, jobbar hela veckan ,sen får vi se vad som händer, 3v har jag fördrivit tiden på iaf, alltid något.

1 kommentar:

  1. Vilken skön och lugn helg ni haft. Annat var det för oss ;)

    kram

    SvaraRadera