torsdag, september 17, 2009

Några rader om vad som hänt...

Kanske dags att skriva lite, märks att man kanske inte har lika mycket tid, eller kanske ork att sitta här o skriva lite om vad som händer o fötter..
Såg att det var ju nästan en hel vecka sen det stod nåt på bloggen....Hmm, o andra sidan är det inte säkert att det finns så mycket att skriva.
Men jag kan med glädje säga att på jobbfronten går det som en dans för mig nu, är kvar på avdelningen som jag slutade på innan sommaren, ja vad ska man säga,kändes lite som om man hade lite längre semester än de andra eller senare kanske man ska säga =) Jaja, men jag är iaf glad, så nu vet jag att jag har fram till den 5 oktober...men chans på förlängning....min chef konstaterade det att jag var inte färdig lasad förrens jan, feb nästa år...så ja jag kunde jobba fram till jul om det var så =) Positivt att höra tycker jag....
Men sen är det synd om min kollega som jag då jobbar för, är hemma sjukskriven på obestämd tid p g a värk i hela kroppen.. =( usch tragisk....
Annars så har det väl varit ganska lugnt denna veckan tycker jag, i Tisdags var jag o Magnus på lite speedway igen, härligt ljud o härligt ös....det gick ju bra även denna gången för Lejonen , dags för semifinal nästa vecka.
Helgen som kommer tillbringar vi nere på kusten hos mina föräldrar, det vankas kalas för min farmor på söndagen =) Åker imon kväll redan så vi vaknar upp där nere i Varberg, skönt o slippa gå upp så tidigt här hemma för att åka på lördag morgonen...


Trevlig Helg på er allihopa...

2 kommentarer:

  1. Åh, har fanns ännu mer att läsa, kul! Ha en härlig helg i Varberg!

    SvaraRadera
  2. Skönt att få jobba igen, tänkte jag skulle komma ner och hälsa på i nästa vecka, se hur ni har det på jobbet.
    ha en super skön helg!

    Kram

    SvaraRadera